Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~lackyluck2 | użytkownik

imię i nazwiskoŁukasz adresKaniów / Bielsko - Biała zarejestrowany08.01.2008 @21:30:44 ostatnio na stronie09.05.2017 @23:28:19



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1700916
digarty118 komentarze3265 posty na forum3

komputer / sprzęt
Olympus E510

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Emilyia    03.12.2011 @23:06:56
Dziękuję
~mirenkamimi    03.12.2011 @22:50:57
bardzo dziękuję!!!!pozdrawiam
~Vanadis    03.12.2011 @02:49:04
Łukaszu , dzięki za odwiedziny i przywołanie pięknych słów autorstwa Edwarda Stachury ... świetnie współbrzmiących z mym zdjęciem ...
Pozdrawiam cieplutko - miłego dnia
~JustaShell    02.12.2011 @23:03:11
dzięki Łukasz pozdrawiam
~Madia26    01.12.2011 @22:56:47
Dzieki za wizyte,zapraszam czesciej..
~djoasia    01.12.2011 @21:54:14
~djoasia    01.12.2011 @19:04:21
jak dobrze się tu porozglądasz to zobaczysz że są jeszcze lepsze galerie dzięki za miłe słowa one zawsze motywują do dalszego rozwoju i pracy nad soba !! pozdrawiam
~djoasia    01.12.2011 @14:06:34
hehe no coś Ty !!! Lubie rysować !!!!!!!
~djoasia    01.12.2011 @10:52:48
dziękuje Ci bardzo ja to uwielbiam !
~Betinka89    30.11.2011 @23:33:39
hahaha ja tam nic zrywac nie chcialam....bez obaw
bez komplikannnncji bylo:D

a tymczasem uciekam...w dalsza podroz do spanoowic )
spokojnej
_______
"Silniejszy jest zawsze ten, kto się uśmiecha ! Nie ten, kto unosi się gniewem.! "
~Betinka89    30.11.2011 @23:26:38
hahaha no wlasnie jakos tak...na lajcie mi sie przechodzilo
nie no zartuje pozdrowka ))
_______
"Silniejszy jest zawsze ten, kto się uśmiecha ! Nie ten, kto unosi się gniewem.! "
~Betinka89    30.11.2011 @23:21:29
łał..przepraszam :D::D
_______
"Silniejszy jest zawsze ten, kto się uśmiecha ! Nie ten, kto unosi się gniewem.! "
~djoasia    30.11.2011 @08:48:36
hehe dziękuje bardzo genialna galeria !!! pozdrawiam
~edziorek    29.11.2011 @17:53:32
nio u mnie tez brrrrrrrrrrrrr zimno.......trzymaj sie cieplutko
_______
.."Z wiatrem będzie mu posyłać pocałunki, wierząc, że wiatr muśnie jego twarz i szepnie mu do ucha, że ona ciągle żyje i czeka..."
~edziorek    29.11.2011 @17:34:22
dziekuje bardzo za te miłe słowa miło mi gościć CIĘ w moim świecie
pozdrawiam Edyta
_______
.."Z wiatrem będzie mu posyłać pocałunki, wierząc, że wiatr muśnie jego twarz i szepnie mu do ucha, że ona ciągle żyje i czeka..."
~MagLen    27.11.2011 @23:03:26
Serdecznie dziękuję!!!
~MagLen    27.11.2011 @22:53:34
Dobrze, że Ty pamiętałeś Dziękuję
~MagLen    27.11.2011 @22:50:50
Spokojnego snu zatem :D
~MagLen    27.11.2011 @22:16:34
To chyba dobrze
Zrobiłam mały remanent w galerii i miałam zająć się czymś innym i dać odpocząć cmentarnym klimatom ale złamałam się :/
~Vanadis    27.11.2011 @17:20:00
Dziękuję za wizytę w mej galerii
Co za zbieżność skojarzeń - mam na myśli " Cheek to cheek " ...
Pozdrawiam - udanej niedzieli !
~Vanadis    26.11.2011 @14:52:12
Dziękuję Łukaszu
Pozdrawiam !
Z wielką chęcią porozglądam się po Twej galerii - już teraz widzę po mniaturkach , że naprawdę warto ! Później jednak - na spokojnie .... Pozwoliłam sobie na "monitoring "
~MagLen    26.11.2011 @08:26:05
Dziwnie jakoś w tym kolorze ale warto czasem spróbować Dzięki
~EdiHan    24.11.2011 @22:49:37
~MagLen    23.11.2011 @22:24:16
kolory powiadasz...no nie wiem chyba nie byłoby mi do twarzy ale pomyślę nad tym. Spokojnego wieczoru
~MagLen    23.11.2011 @08:20:02
Serdecznie dziękuję
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 21 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt